2 weeks 2 go - Reisverslag uit Opheusden, Nederland van Martha Herik - WaarBenJij.nu 2 weeks 2 go - Reisverslag uit Opheusden, Nederland van Martha Herik - WaarBenJij.nu

2 weeks 2 go

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Martha

21 Oktober 2010 | Nederland, Opheusden

Hoi allemaal,

Wat super leuk dat er al zoveel mensen zijn die mij gaan volgen!! Echt geweldig!!

Ik ben echt al super hard aan het voorbereiden. Vandaag en gister hebben we op een markt gestaan. We hebben echt weer en super mooi bedrag op gehaald voor het project. Ik mag twee koffers mee nemen (die allbei al bijna vol zitten). Met vouwblaadjes, kleren, schoenen, Lollie's, spekjes, clics, jojo's, blokfluiten en natuurlijk m'n ballonnen hoop ik over 2 weken op weg te gaan.

IK kan echt niet wachten!! ik wete niet percies hoe het daar is met de internet verbinding. Ik doe me best om jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden!

Groetjes,

Martha


  • 28 Oktober 2010 - 08:44

    Wilma:

    nog eventjes en dan ga je!
    spannend!!!!!

  • 02 November 2010 - 20:35

    Roel Van Kleef:

    Goede reis en een fijne en gezegende tijd in Malawi toegewenst.
    We leven met je mee en zien uit naar de verslagen

  • 03 November 2010 - 20:59

    Anna:

    Heel veel succes en sterkte met al je werk en indrukken daar!!

    Liefs, Anna

  • 03 November 2010 - 21:14

    Ome Henk Tante Mirja:

    bijna is het zover.een hele goede reis. en een hele fijne tijd daar.we horn en lezen het allemaal wel.Sterkte en
    Gods zegen!!

  • 03 November 2010 - 21:22

    Fam L. Scheurwater:

    Dag Martha,

    Aan de vooravond van je vertrek willen we je het volgende gedicht meegeven.
    ( lucas 14:23b)

    Er klinkt een roep van de einden der aarde
    tot ieder die het ter harte gaat.
    Volken,gedreven door duistere machten,leven geheel in de ban van het kwaad.

    Duizenden zijn er bevreesd voor de geesten,gaan er verloren,onkundig van 't feit
    dat er een Weg is Die leidt tot het Leven,dat er voor zondaren heil is bereid.

    Wie is bewogen met 't heil van de naaste?Wie heeft de stem van de Meester gehoord?'Maak u reisvaardig;Ik zal u geleiden.
    Breng ook de heiden het levende Woord".

    Kort is de tijd die ons wordt gegeven.Straks is 't voor velen voor eeuwig te laat.Nog klinkt;"
    Ga uit in de wegen en heggen,dwing in te komen die buiten nog staat".

    Gods onmisbare zegen toegewenst.

  • 03 November 2010 - 22:10

    Henco En Annelies:

    Hoi Martha,

    We would like to wish you a very good and blessed time in Malawi. We will try to follow you as much as we can. We look forward to reading your stories and watching your photos.

    Enjoy it. Time flies, that's what we experience too.

    Farewell,
    Henco & Annelies

  • 05 November 2010 - 20:07

    Anne - Ruth:

    Lieve Martha,
    is het leuk daar?
    wij zijn erg nieuwsgierig hoe het is
    ik mis je wel!
    het is wel stil!
    laat snel wat hoore!
    groetjes van nella fantasia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)

  • 05 November 2010 - 21:35

    Maaike:

    Smartje!

    how are you?

    Liefs

  • 05 November 2010 - 22:25

    Melisa:

    Lieve Martha,

    Hoe is het met je? Laat snel even wat van je horen! Veel sterkte daar met het wennen aan alles en ik hoop dat je het snel naar je zin zult hebben,
    Veel liefs, Lies

  • 06 November 2010 - 15:40

    Anne - Ruth:

    martha!!!!
    ik denk dat snuffi je wel mist want toen ik in jou kaamer kwam ging hij sprartelen naar jou bed maar toen hij zag dat jij weg was
    was hij heel stil!!!
    mis jij snuffi ook ?
    nella fantasi mis jou ook!!!!!!!!!!
    ik hoop dat het leuk is daar voor jou!!!!!!!!!!
    ik doe elke dag een berigje tiepe naar jou!!!
    behalve op zondag!
    jij moet dan ook elke dag kijke ja? !!!!!!!!!!
    het is zaterdag 6 november dag van anne-ruth !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 07 November 2010 - 17:48

    Judith:

    Malawi! Wat gaaf! met wie ga je heen, hoe lang etc? ben erg benieuwd! wat gaaf he!!!

  • 09 November 2010 - 18:06

    Anne - Ruth:

    Hooi martha!!
    een beetje wene aan het weer zeker !!!!
    en ik mag af zwemen voor c !!!!!!!!!!!!!!!
    mail snel trug ja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    groetjes van oma nella fantasia en mama papa daniel en paul jonathan jan melisa en snuffi en sammy daaaaaaaag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 09 November 2010 - 23:19

    Elize:

    Lieve meis,

    De eerste dagen zitten erop! Ik ben benieuwd hoe het met je gaat. Heel veel sterkte met het wennen aan het land en zn gemakken en ongemakken!

    ik mis je en denk aan je!

    knuffel

  • 10 November 2010 - 18:47

    Anne-ruth :

    hooi Martha
    vrijdag kan ik je bellen
    Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! daaaaaaaaaaaaaaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  • 16 November 2010 - 21:29

    Willy Van Bragt:

    Hoi Martha,

    Alles goed? Je bent er bijna 2 weken. Ben je al gewend aan de warmte? Ik denk aan je hoor. Sterkte en zegen, Willy

  • 20 November 2010 - 17:26

    Anne - Ruth:

    hoi martha hoe is het met jou ????
    ik hoop dat je het leuk vint !!!!!!!!!
    het is hier goet !!!!!!!!!!!!!!!!
    groetjes anne-ruth !!!!!!
    bij genoemt Nella Fantasia !!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!

  • 20 November 2010 - 17:30

    Mama:

    hoi martha alles goet ?
    daaaaaaaaaaaaaaaaag martha !!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 22 November 2010 - 17:42

    Melisa:

    Ha Mart,

    Al wat beter gewend? Wat leuk dat je die kleuterklas mag doen zeg, echt geweldig! Kben net terug uit de Oekraine. Khad je foto laten zien dat je met dat jongetje uit Uganda erop stond. In dat gastgezin zat een jongetje van 6 jaar. Ik nooit gedacht dat hij nooit zwarte mensen zag. Hij zag de foto en begon te lachen. Elke dag wilde hij even kijken naar die foto. Ik noemde hem: 'My litle Africa boy'. Vond ie prachtig. Was echt leuk! We hebben daar veel meegemaakt. Maar dat mail ik allemaal nog wel een keer. Veel suc6 met werken daan en we denken aan je.

    Liefs van Anne en Lies

  • 25 November 2010 - 15:53

    Marchien:

    Hee Martha,
    Hoe is het nu?

    Ik hoop dat je het naar je zin hebt daar! En dat alles goed met je gaat!

    Liefs!

  • 13 December 2010 - 19:46

    Anneleen + Jennieke :

    Hoi Martha,
    Hoe gaat het met je?
    We missen je.
    Wanneer kom je weer bij ons oppassen? ha,ha, dat duurt nog zeker 142 dagen.
    Groetjes van Jennieke, Anneleen en verdere familie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Opheusden

Op weg naar Malawi

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2011

ndkopite ku njumba

30 Maart 2011

de laatste loodjes

28 December 2010

at Zomba

20 December 2010

Muli bwanji??

18 December 2010

hallo allemaal
Martha

Actief sinds 04 Jan. 2010
Verslag gelezen: 511
Totaal aantal bezoekers 35329

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 23 Januari 2014

Afstudeerstage

04 November 2010 - 05 Mei 2011

Op weg naar Malawi

03 Augustus 2009 - 27 Augustus 2009

Op weg naar Oeganda

12 April 2017 - 30 November -0001

Lesbos

Landen bezocht: