Muli bwanji?? - Reisverslag uit Mangochi, Malawi van Martha Herik - WaarBenJij.nu Muli bwanji?? - Reisverslag uit Mangochi, Malawi van Martha Herik - WaarBenJij.nu

Muli bwanji??

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Martha

20 December 2010 | Malawi, Mangochi

Hoi allemaal,

Hier even een brichtje vanuit het internetcafe.
Afgelopen weekend zijn Alide en ik lekker een paar daagjes naar de lake geweest.
We dachten heerlijk te gaan zwemmen. Toen we daar aankwamen werd ons verteld dat we niet konden gaan zwemmen omdat er krokodillen in dit gedeelte van de lake zijn. Daar sta je dan met je zwemspullen onder je arm. Weg lekker vakantie... wat moeten we nu doen?? Het is veel te warm om alleen maar aan het strand te liggen....

We besloten om het toch maar even na te gaan vragen bij de eigenaars van de loge. Van hen kregen we te horen dat we gewoon konden gaan zwemmen. Dus dat hebben we gedaan. Heerlijk even zeg... tot gister.. toen we gister aan het zwemmen ware zagen we in een keer een iets wat verdacht veel op een krokodil leek. Het lag heel stil in het water. Ik wist niet hoe snel ik eruit moets komen.... Mij zien ze daar niet snel weer...

We hebben ondanks de krokodillen een heerlijk weekend gehad!
wel een beetje verbrand.. dat is nog een keer wat anders dan een white christmas :)

Zonnnige groetjes uit Malawi

  • 20 December 2010 - 14:09

    Marchien:

    Dat zal wel, lekker warm daar, dat lijkt me ook wel wat. Ben die sneeuw hier wel zat ;)

    Have fun!

  • 24 December 2010 - 09:50

    Joanne:

    Ha Martha,
    Leuk om te lezen hoe het met je gaat! We hebben hier nu kerstvakantie en wensen je gezegende kerstdagen en het allerbeste voor het nieuwe jaar. Nog een hele fijne tijd in Malawi toegewenst!
    Joanne Blok en fam.

  • 27 December 2010 - 17:22

    Dorathé:

    Hey Martha,
    Ik zag via je hyves dat je in Malawi zit en herinderde me je nog van de markt, toen je stond te verkopen voor Malawi. Ik heb even gegoogled en heb je gevonden. Super leuk, ik blijf je volgen en wens je het allerbeste toe daar in Malawi. Ik zou graag even bij je om het hoekje komen kijken. Als ik jouw verhalen lees begint het bij mij weer helemaal te kriebelen en krijg ik er ontzettend veel zin in om ook weer naar een ontwikkelingsland te gaan.
    Heel veel succes.
    Hartelijke groetjes van Dorathé
    (dorathe.waarbenjij.nu)

  • 27 December 2010 - 18:19

    Brenda:

    heyhey,
    klinkt als avontuur met een goed eind, altijd leuk!!!

    voor de kerst ben ik te laat, maar een gelukkig nieuwjaar alvast!!
    Je moet trouwens je locatie nog ff veranderen.

  • 28 December 2010 - 11:40

    Cilia:

    Hoi Martha,

    Ontdekte net pas dat er inmiddels reisverslagen op je site staan. Leuk om je zo te kunnen volgen!
    Klinkt avontuurlijk allemaal!
    Een goede jaarwisseling gewenst en succes bij het werk dat je doet!

    Liefs Cilia

  • 29 December 2010 - 11:29

    Anna:

    Brr... krokodillen in een meer... griezel, zeg! Jullie zijn wel dapper, hoor! ;-)

    Maar heel gek dat jullie zulk lekker weer hebben, terwijl wij hier met mutsen en sjaals lopen! Haha.. das 't voordeel van de andere kant van de aarde! ;-)

    Geniet van de zon en al je belevenissen daar!

    Liefs, Anna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malawi, Mangochi

Op weg naar Malawi

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2011

ndkopite ku njumba

30 Maart 2011

de laatste loodjes

28 December 2010

at Zomba

20 December 2010

Muli bwanji??

18 December 2010

hallo allemaal
Martha

Actief sinds 04 Jan. 2010
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 35321

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 23 Januari 2014

Afstudeerstage

04 November 2010 - 05 Mei 2011

Op weg naar Malawi

03 Augustus 2009 - 27 Augustus 2009

Op weg naar Oeganda

12 April 2017 - 30 November -0001

Lesbos

Landen bezocht: