Ticket geboekt! - Reisverslag uit Opheusden, Nederland van Martha Herik - WaarBenJij.nu Ticket geboekt! - Reisverslag uit Opheusden, Nederland van Martha Herik - WaarBenJij.nu

Ticket geboekt!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Martha

23 Augustus 2010 | Nederland, Opheusden

Eindelijk is het zover!!
Het ticket is geboekt! 4 november hoop ik richting Malawi te gaan.
Om 10 over half negen vertrek ik op Schiphol. Met een tussenstop in Kenia hoop ik op 5 november om 5 over half 10 aan te komen in Lilongwe. Daar komt Alide me ophalen.

Met nog ongeveer 11 weken te gaan neemt het plan steeds vastere vormen aan en krijg ik natuurlijk steeds meer zin om te gaan!

Ik zal jullie op de hoogte houden over de voorbereidingen!

Groetjes Martha

  • 21 September 2010 - 21:46

    Melianne:

    Heel veel succes, maar we zullen je hier wel missen!

  • 02 Oktober 2010 - 10:15

    Andrea:

    Heeeej Martha,
    Kzag op je hyves (was ik via via op gekomen) dat je naar Malawi gaat!!! Wat leuk, superleuk! Ohhh, ben wel een beetje jaloers: wat ga je daar doen en voor hoe lang?! Ben heeeel benieuwd!

    Ik zit nu weer in Engeland voor een jaar: www.expeditieandrea.waarbenjij.nu

    Liefs Andrea (van de andere OA klas van t Hoornbeeck)

  • 05 Oktober 2010 - 21:14

    Ellen (oeganda):

    Wat leuk martha!
    Wat ga je daar precies doen en hoe lang blijf je weg?
    Succes en ik ga je natuurlijk volgen!
    Liefs, Ellen

  • 13 Oktober 2010 - 17:56

    Ans Van Dijk:

    Hoi Martha,

    Onze Krijn is eerverleden jaar ook in Malawi geweest, met St. Edukans. Hij heeft het er enorm naar zijn zin gehad (en ik was heel graag met hem meegegaan). Er is daar een film gemaakt door St. Edukans, als je er belangstelling voor hebt, wil ik er wel naar vragen bij Krijn.

  • 09 November 2010 - 20:10

    Jonathan:

    eyy!

    alles goed??
    met ons wel (laat je snel wat horen??

    groetjess de hele fam.:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Opheusden

Op weg naar Malawi

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2011

ndkopite ku njumba

30 Maart 2011

de laatste loodjes

28 December 2010

at Zomba

20 December 2010

Muli bwanji??

18 December 2010

hallo allemaal
Martha

Actief sinds 04 Jan. 2010
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 35324

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 23 Januari 2014

Afstudeerstage

04 November 2010 - 05 Mei 2011

Op weg naar Malawi

03 Augustus 2009 - 27 Augustus 2009

Op weg naar Oeganda

12 April 2017 - 30 November -0001

Lesbos

Landen bezocht: