ndkopite ku njumba - Reisverslag uit Opheusden, Nederland van Martha Herik - WaarBenJij.nu ndkopite ku njumba - Reisverslag uit Opheusden, Nederland van Martha Herik - WaarBenJij.nu

ndkopite ku njumba

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Martha

09 Mei 2011 | Nederland, Opheusden

Wat is de tijd voorbij gevlogen zeg... na een de dag van het afscheid is aangebroken.

's Ochtends neem ik afscheid op de kleuterschool. We maken er een gezellige morgen van. Een knutselwerkje, een extra lang voorlees verhaal, snoephappen en als afsluiting een flesje drinken en wat chipjes. De kinderen kunnen hun geluk niet meer op!Sommige van hen hebben nog nooit een flesje in de hand gehad! Om half 11 is het toch echt tijd om naar huis te gaan. We zingen nog samen en maken nog een groepfoto. Alle kinderen krijgen een knuffelbeertje mee naar huis. Ze kunnen hun geluk niet meer op.

's Middags neem ik afscheid op de daycare. Ik mag beginnen met een speech. Daarna bedanken de teachers me voor de hulp in het afgelopen half jaar. Ik heb voor de teachers en alle kinderen aan cadeautje en koekjes meegenomen. De kinderen hebben samen afscheidslied ingestudeert. Ze hebben echt hun best gedaan om er een mooi afscheid van te maken.

's Avonds neem ik afscheid van alle kinderen van het weeshuis. Samen hebben zij een modeshow opgezet. Met wat drinken, chuips en een heleboel toespraken nemen we afscheid van elkaar. Voor sommige kinderen is het heel normaal. Ze zien zoveel mensen komen en gaan. Maar anderen hebben er erg veel moeite mee.

Het laatste weekendje genieten we nog lekker van het land Afrika.

Op 4 mei vertrek ik richting Holland. Het geeft een beetje een dubbel gevoel. Aan de ene kant is het leuk om iedereen weer te zien. Maar aan de andere kant wil ik helemaal niet weg uit Afrika.

De reis is echt super goed verlopen.

Het is echt een heel gek gevoel om weer in Nederland aan te komen.
Meiden echt geweldig dat jullie me op zijn komen halen!! Echt helemaal toppie!!!

Ik wil iedereen super bedanken voor alle kaartjes en blijken van medeleven!!
Geweldig!!!

Als er weer nieuwe plannen zijn hoop ik jullie op de hoogte te houden!

Heel veel liefs van Martha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Opheusden

Op weg naar Malawi

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2011

ndkopite ku njumba

30 Maart 2011

de laatste loodjes

28 December 2010

at Zomba

20 December 2010

Muli bwanji??

18 December 2010

hallo allemaal
Martha

Actief sinds 04 Jan. 2010
Verslag gelezen: 591
Totaal aantal bezoekers 35323

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 23 Januari 2014

Afstudeerstage

04 November 2010 - 05 Mei 2011

Op weg naar Malawi

03 Augustus 2009 - 27 Augustus 2009

Op weg naar Oeganda

12 April 2017 - 30 November -0001

Lesbos

Landen bezocht: