Gaan waarheen God mij stuurt. - Reisverslag uit Opheusden, Nederland van Martha Herik - WaarBenJij.nu Gaan waarheen God mij stuurt. - Reisverslag uit Opheusden, Nederland van Martha Herik - WaarBenJij.nu

Gaan waarheen God mij stuurt.

Door: Martha

Blijf op de hoogte en volg Martha

13 Maart 2017 | Nederland, Opheusden

Zoals een aantal van jullie waarschijnlijk al weten hoop ik op 12 april te vertrekken naar Lesbos.

Afgelopen kerstvakantie ben ik hier twee weken geweest voor vrijwilligerswerk. De situatie in het kamp is onbeschrijvelijk schrijnend. Mensen leven maanden in tentjes die niet waterdicht zijn. Vanaf het eerste moment dat ik het kamp ik liep wist ik dat God mij hier wilde hebben. Na veel bidden en gesprekken heb ik de beslissing genomen.

Terug in Nederland heb ik ontslag genomen op school. Op 12 april hoop ik voor langere tijd terug te gaan.

Ik ga een blog bijhouden via www.marthavandenherik.jimdo.nl. Dus niet meer via deze website.
U kunt zich ook aanmelden voor de nieuwsbrief via marthainlesbos@outlook.com. Dan ontvangt u mijn blog in de mail.

Vriendelijke groet,

Martha

  • 14 Maart 2017 - 21:20

    Willemieke De Jong:

    Heel bijzonder om te lezen Martha! Heel moedig en mooi ook. Ik wens je van harte Gods nabijheid en Zijn zegen op je werk.

    Een hartelijke groet uit Gouda,
    Willemieke

  • 14 Maart 2017 - 21:20

    Willemieke De Jong:

    Heel bijzonder om te lezen Martha! Heel moedig en mooi ook. Ik wens je van harte Gods nabijheid en Zijn zegen op je werk.

    Een hartelijke groet uit Gouda,
    Willemieke

  • 15 Maart 2017 - 11:18

    Maike Hendriksen:

    Hallo Martha,

    Merk op mijn ziel wat antwoord God u geeft, ja Hij spreekt gewis tot elk die voor Hem leeft.
    en dat is echt waar en dat mocht jij ook ervaren.
    nee, ik wist niet dat je weer naar Lesbos gaat.
    wat fijn dat je die mensen daar mag gaan helpen, maar je mag ook weten dat de Heere met je mee gaat!
    ik wens je van harte Gods nabijheid en zegen ten alle tijde toe, als God met je is kun je veel aan.
    ik hoop je niet te vergeten in mn gebeden want dat is erg belangrijk en ik geloof dat er een biddende achterban voor je is en dat is zo groot.
    heel heel veel sterkte toegewenst met het afscheid van alle die je lief zijn, het is niet zo ver weg maar toch ook niet naast de deur.
    ik hoop en bidt ook dat de Heere je hart dan mag vervullen met Zichzelf.
    harteliike groeten van Maike Hendriksen.

  • 26 Maart 2017 - 17:17

    Heleen:

    Wat geweldig. Lieve groet.

  • 05 April 2017 - 14:28

    Cor Van Brummelen:

    Beste Martha,

    Kinderen van jouw school kwamen langs de deur om appeltaarten te verkopen ten bate van jouw reis naar Lesbos.
    Vandaag kwamen ze die bezorgen. En heb ik meteen gevraagd of ik ergens iets van je kon lezen. En dat heb ik gevonden.

    Ter bemoediging geef ik je dit door:
    "Vrees niet, want Ik ben met u; zijt niet verbaasd, want Ik ben uw God; Ik sterk u, ook help Ik u, ..." (Jesaja 41: 10a)

    Hartelijke groeten, Cor van Brummelen

  • 15 April 2017 - 13:53

    Klaas En Hennie V Leijen:

    Lieve Martha, Fijn dat de reis voorspoedig is verlopen. Wij hopen en Bidden voor je of dat de HEERE je steeds nabij wil zijn. Het is een mooie taak maar ook heel emotioneel. Dat je ook daar goede en Gezegende Paasdagen mag ontvangen. Veel liefs en sterkte toe gebeden van Klaas en Hennie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martha

Actief sinds 04 Jan. 2010
Verslag gelezen: 2417
Totaal aantal bezoekers 35257

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 23 Januari 2014

Afstudeerstage

04 November 2010 - 05 Mei 2011

Op weg naar Malawi

03 Augustus 2009 - 27 Augustus 2009

Op weg naar Oeganda

12 April 2017 - 30 November -0001

Lesbos

Landen bezocht: